פתיחת שנה

שתפו:

בס"ד

"משהו מתחיל מתגלגל ברחובות משהו אחר יורד במדרגות משהו קורה, תופס לו בזנב משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו"… (אילאיל תמיד)

הורים ותלמידים יקרים,
נמצאים אנו בפתחה של שנת תשפ"ב, בשנה זו משרד החינוך מוביל תפיסה חינוכית של "שמים לב בחינוך", גם אנו בחטיבת הביניים גוונים שמים לב ומדגישים את הקשר ,
הקשר בין הצוות החינוכי לתלמיד ולהוריו. על מנת שנוכל יחד להצמיח את התלמידים, חשוב שנפעל בשיתוף פעולה מתוך תחושת אמון, כבוד, אחריות הדדית ושותפות כשצרכי התלמידים לנגד ענינו.
רק כך נוכל לאפשר לכל תלמיד להגביה עוף למצות את יכולותיו ולבסס את בטחונו.
בימים אלו אני נכנסת לתפקידי כמנהלת חטיבת הביניים, זכות גדולה נפלה בחלקי להוביל את חטיבת גוונים חטיבה שחרטה על דגלה חינוך למנהיגות מעצבת וטיפוח אוריינות המאה העשרים ואחת שהן שילוב של פיתוח והעצמה אישית המושתת על כלים של קידמה.
לצד הזכות עומדת אחריות שהינה שליחות חשובה בפרט בימים שלאחר הריחוק שנכפה עלינו, החיבור החברתי- חינוך ערכי ההכלה וראיית הפרט במערכת החינוך עומדים לנגד עיניי.
זו השנה השנייה בה הקורונה מלווה אותנו כשהיא משרה אוירה של אי וודאות וחוסר בטחון בריאותי, חלק מהכיתות ילמדו בלמידה דיגיטלית וחלק במרחב הבית ספרי, למען בטחון ובריאות הילדים
והערבות ההדדית נקפיד על הנחיות משרדי הבריאות והחינוך. )הודעה מתאימה תישלח ע"י מחנכות הכיתה( צוות בית הספר והתלמידים מתגעגעים למפגש ולמעשה החינוכי ,אנו מתחילים את השנה בתקווה שנוכל לחזק את החיברות בין התלמידים והתלמידות, להרחיב את הדיאלוג הערכי חברתי ,ולהמשיך לפעול לטיפוח הקשר המיטבי עם כלל התלמידים וההורים , ובשעה זו אף יותר מבעבר לשמר את השגרה הבריאה של בית הספר.
ביום הראשון ללימודים באחד בספטמבר
שכבת ז', כיתות החנ"מ והכיתות בהן אחוז פטורי הבידוד עובר את ה-%70, יפתחו את היום בכיתות האם במפגש עם מחנכות הכיתות.
בכיתות בהן אחוז פטורי הבידוד נמוך מ-%70 התלמידים ילמדו מהבית במתכונת דומה.
בימים הראשונים תתקיימנה אספות הורים שמטרתן להציג בפניכם את העשייה החינוכית בשכבות ובעיקר ליצור קשר מחנכת הכיתה.
אני רוצה להודות למנהלת היוצאת הגב' טלי אביבי על שנים של מסירות רבה בהובלה של החטיבה, ולאחל לה בשמי ובשם כל באי בית הספר הצלחה רבה בתפקיד החדש.
אני מודה מראש לכל העוסקים במלאכה, מנהלי השכבות, יועצות, מחנכים מורים וצוות מנהלה, העושים ימים כלילות למען חטיבת הביניים גוונים.

אני מאחלת לכולנו בריאות טובה שנת לימודים פורייה ומוצלחת
אורית דוידי מנהלת חט"ב גוונים

לוח מבחנים ואירועים שכבה ח׳

לוח מבחנים ואירועים שכבה ט׳

לוח מבחנים ואירועים שכבה ז׳

לוח צלצולים

שיעור

0
1
2
3
4
5
6
7
8
9

תחילת השיעור

07:50
08:30
09:15
10:25
11:15
12:05
12:50
13:40
14:20
15:10

סוף השיעור

08:25
09:15
10:00
11:15
11:50
12:50
13:30
14:20
15:00
16:00